Hoppa till sidans innehåll

Upplands Idrottsförbund är Riksidrottsförbundets regionala organisation i Uppland. Vårt uppdrag är att stödja, företräda och leda distriktets idrott.

Följ sidan "2019"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2019


(2019-04-11 12:51)
Igår röstade en enhällig extra distriktsstämma för att Upplands Idrottsförbund och SISU Idrottsutbildarna Uppland ska gå samman i en organisation från och med 1 januari 2020.
 
(2019-04-01 14:25)
Jag heter Roland Ngwée Ngijol. Jag jobbar som bibliotekarie på Gottsundabiblioteket och är huvudtränare i Järlåsa IF judo samt assisterande tränare i Bålsta judoklubb. Jag är också fystränare för Uppsala IF:s U15-lag. Jag har varit idrottare hela mit...
 
(2019-02-26 16:47)
Golfaren David Nyfjäll från Upsala Golfklubb tilldelas årets elitidrottsstipendium för sina framgångar, både nationellt och internationellt. Han tog studenten från Riksidrottsgymnasiet på Celsiusskolan i våras och spelar nu för Northwestern Universit...
 
(2019-02-26 16:10)
Nu är sammanställningen för anläggningsstödet 2018 klar. 24 föreningar inom 18 idrotter baserade i åtta kommuner fick dela på 3 816 231 kronor.
 
(2019-02-12 08:49)
 
(2019-02-11 10:53)
Har din förening valt att, vid årsmötet, tillåta ombud som får företräda obegränsat antal medlemmar? För det finns nu den nya funktionen "ombud" i IdrottOnline.
 
(2019-02-05 09:46)
Bordtennis, fotboll, gymnastik och tennis. Det var några av de aktiviteter besökarna kunde prova på då Fritid för alla-dagen arrangerades på Fyrishov den 26 februari.
 
(2019-01-23 10:11)
Nu har Upplands Idrottsförbund och SISU Idrottsutbildarnas nya etableringssatsning dragit igång. Förra veckan invigdes mötesplatsen i Märsta och i måndags mötesplatsen i Gottsunda i Uppsala. Mötesplatser kommer, utöver i Märsta och Gottsunda, även at...
 
(2019-01-22 13:47)
Isak Höglund, Klara Ygeby, Cecilia Wang, Gustav Wirén och Linus Lindberg. Det är de fem elever på RIG/NIU på Celsiusskolan som i år antagits till NIU topp 15.
 

Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:Upplands Idrottsförbund
Box 23062
750 23 Uppsala

Besöksadress: Råbyvägen 77
754 60 Uppsala

Kontakt:Tel: 018277000
Fax: 018247730
E-post: kansliet@uppland.rf.se

Vi finns på Facebook Gilla oss